Steun ons

Om te voorzien in het onderhoud van de kinderen is elke bijdrage van harte welkom. Je hebt ook de kans om vriend te worden van de stichting PiPa.

Wij hebben alle hulp hard nodig!

Je hebt ook de kans om vriend te worden van de stichting PiPa. Wordt vriend door jouw bijdrage over te maken op rekeningnummer:

NL96 RABO 0180 5793 47 ter attentie van Stichting PiPa.

Via de website en ons facebook pagina houden we je op de hoogte van de ontwikkelingen, de projecten en wat er met jouw bijdrage gebeurd.

Jaarlijks hebben wij donaties nodig om te kunnen voorzien in het onderhoud en de leefomgeving van de kinderen.

Er moet veel gebeuren aan de boerderij, dus een bijdrage op dit gebied wordt ook zeer op prijs gesteld! Wil je meer weten stuur een email naar info@stichtingpipa.nl

Stichting PiPa wil graag:

• Spelen binnen: teken-knutselspullen, spelletjes
  • Voor de bibliotheek: prentenboeken, kinderboeken, jeugdboeken, volwassen boeken, luister cd’s.
  • Tuin: op termijn aanleg nieuwe schuur
  • Aanschaf zonnepanelen
  • Overig binnen: openhaard hout, bijdrage stookkosten