Stichting Present steekt de handen uit de mouwen

Negen jongeren van het IJE koor (met leden uit Barendrecht en wijde omgeving) plus dhr. Benner (hoofd diaconie van de kerk) hebben vandaag als vrijwilligers de handen stevig uit de mouwen gestoken bij ons op de boerderij. Stichting Present wederom bedankt dat jullie elke keer aan ons denken.

Een nieuwe achterdeur

Van Leeuwen aannemersbedrijf heeft ons een nieuwe achterdeur geschonken. We zijn er heel blij mee!

CBS Smitshoek GOEDE DOELENCOMMISSIE 2017-2018

Iedere woensdag mogen alle leerlingen geld meenemen voor in de spaarpot. Met dit geld steunen wij als school ieder jaar een goed doel. In het afgelopen jaar hebben we de leerlingen betrokken bij het kiezen van een goed doel. Iedere klas mocht stemmen op één van de drie vooraf uitgekozen goede doelen. Uiteindelijk heeft stichting […]

Wat zijn wij blij met het nieuwe hek!

De zorgnijverij in Barendrecht heeft voor ons dit prachtige hek gemaakt. Wat zijn wij blij met het nieuwe hek! Zorgt er onder andere voor dat de geiten op ons eigen terrein blijven

Het erf ‘herfstklaar’ gemaakt

Vandaag hebben onze vrienden van de Remonstrantse Kerk Rotterdam -waaronder ook de predikant- als vrijwilligers de handen bij PiPa uit de mouwen gestoken en het land en het erf ‘herfstklaar’ gemaakt.

Een nieuwe PiPa-bakfiets

Mede dankzij een actie van de Remonstrantse Gemeente Rotterdam is het gelukt deze fantastische PiPa-bakfiets aan te schaffen; we zijn hierdoor gelukkig minder afhankelijk van de auto en de kids hebben meer lol!